Service

Service og reparasjoner betales etter ferdigstillelse og før avhenting/ retur av produkt, dog innen forfall på faktura.
Servicetid er ca 2 uker fra produktet er mottatt, som regel går det raskere.
Ved bestilling av spesialdeler må ekstra tid påregnes. Som med annet gammelt utstyr kan det dukke opp ytterligere feil under reparasjon utover det som er avtalt, dette er arbeid som kommer i tillegg.

Er ikke reparert produkt betalt for og hentet innen 2 uker etter ferdigstillelse blir det lagt til 70,- i lagergebyr på faktura. Deretter ytterligere 10% etter én måned.

Det gis 2 måneder garanti på utført service/ reparasjon. Oppstår andre feil enn det som er reparert dekkes ikke dette av garantien.
Oppstår det feil etter reparasjon innenfor garantien, er det kunde selv som står ansvarlig for å levere inn igjen produktet. Må produktet sendes dekkes fraktkostnader til verksted av kunde. Elektronisk Bureau dekker returfrakt.


Elektronisk Bureau forbeholder seg retten til å selge reparert produkt hvis dette ikke betales innen 2 måneder etter ferdigstillelse av reprasjon/ service.
Elektronisk Bureau forbeholder seg retten til å selge/ ta eierskap i produkter som er sendt inn til service, men  som blir stående ureparert/ uhentet i 3mndr.

Priser/Betaling

Alle våre priser er oppgitt i norske kroner og inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt. Det er fri frakt på alle produkter i nettbutikk. Alle priser, beskrivelser og spesifikasjoner på produktene er gitt med forbehold om skrivefeil.

 

Lagerstatus
Lagerstatus holdes oppdatert jevnlig, ved avvik vil du få beskjed via epost.

Forsendelse
Varer sendes normalt ut innen én til to virkedager. Ved høytid eller annet som medfører forskyvning, vil varen bli sendt førstkommende virkedag.

Moms blir trukket fra varer som blir sendt ut av Norge, Elektronisk Bureau står ikke ansvarlig for skatter og avgifter utover salgsprisen, det er kjøpers ansvar å sette seg inn i lover og regler i mottakerland.

Alle varer blir sendt med Posten/ Bring dersom ikke annet er avtalt/spesifisert. Tid fra varen blir sendt fra oss til den ankommer deg vil være avhengig av den generelle postgangen og hvor i landet du bor.

Dersom pakker ikke blir hentet ut fra Postkontoret vil kjøper bli fakturert frakt for både sending og retur (dobbel frakt).

Transportforsikring
I fraktprisen ligger det også en forsikring som dekker tap og eventuelle skader på produktet under transporten fra oss til deg. Dette er en forsikring gjennom transportselskapet, og forsikringssummen er satt ut fra bl.a. varens vekt. Hvis det er synlige skader når du mottar varen, må du med en gang kontrollere om produktet har lidd synlig overlast. Hvis dette er tilfellet skal du nekte å motta varen og be posten eller leverandøren om å notere at emballasjen ble skadet under transport. 

Er det eventuelt andre skader på produktet når det er pakket ut, må du kontakte oss så raskt som mulig og innen rimelig tid. Så vil vi sørge for den videre saksgangen, slik at du kan få byttet produktet ditt uten unødvendig venting.
Etter at du har mottatt produktene, anbefaler vi at du så snart som mulig undersøker om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Reklamasjon
Dersom det oppstår en feil ved varen du har kjøpt hos oss må du gi beskjed så fort som mulig og innen rimelig tid fra feilen er oppdaget. Så snart varen er hos oss påbegynner vi reperasjon.

Produkter i kategorien Platespiller er spesialprodukter, på disse gjelder 1 års reklamasjon. Er platespilleren påmontert ny arm eller pickup gjelder lovfestet reklamasjonsrett på disse.

Annet
•    Elektronisk Bureau forbeholder oss rett til å forandre priser og spesifikasjoner uten forvarsel.
•    Elektronisk Bureau tar forbehold om eventuelle trykkfeil, utsolgte varer, sviktende leveranser fra leverandører og                 opplagte prisfeil på produkter (typisk 0-priser).
•    Hvis en bestilt vare ikke er tilgjengelig innenfor normal leveringstid, får du beskjed om dette.
•    Personer mellom 15 og 18 år som ønsker å bestille varer, må ha tillatelse fra foresatte. Kredittkjøp kan kun foretas av           personer over 18 år.
•    Når du sender inn en bestilling til oss, forutsetter vi at du har lest gjennom og akseptert salgsvilkårene.
•    Varer som er gitt med kostnadsfritt skal også returneres dersom kjøpet heves. I spesielle tilfeller hvor det er satt et         vilkår for å utløse en kostnadsfri vare, skal den kostnadsfrie varen også returneres dersom vilkåret brytes.